Концепція кафедри
- Якісна підготовка висококваліфікованих фахівців в області моделювання
економічних процесів, розробка автоматизованих систем управління, їх
впровадження та підтримка
- Наукова робота в області економіки, організації та управління
підприємствами, моделювання економіки.
Стратегічна мета кафедри: розвиток наукової діяльності в галузі економіко-математичного моделювання та сучасних інформаційних технологій і підготовка висококваліфікованих фахівців з економічної кібернетики.
Головною метою підготовки фахівців з економічної кібернетики є задоволення потреб особистостей, господарюючих суб’єктів, урядових інститутів, громадських організацій та держави в цілому в отриманні відповідного продукту освітньої галузі. Реалізація визначеної мети здійснюється через:
- задоволення потреб особистості у вищій освіті, розвитку інтелектуальних, культурних, духовних, світоглядних і загальнолюдських якостей, оволодінні професійними знаннями та уміннями;
- задоволення потреб підприємств усіх форм власності у висококваліфікованих фахівцях з економічної кібернетики;
- задоволення потреб університету у власному розвитку, а також у формуванні позитивного іміджу університету.
Завданнями підготовки фахівців з економічної кібернетики є:
- розвиток інтелектуальних, фізичних, культурних, духовних, світоглядних і загальнолюдських якостей особистості, національної самосвідомості і патріотизму;
- здійснення заходів щодо забезпечення пізнання змісту загальноосвітніх дисциплін, а також створення засад для набуття глибоких професійно-орієнтованих системних знань і навичок;
- формування системи професійних знань і умінь з циклу професійних дисциплін, набуття яких здатне забезпечити ефективну діяльність випускника;
- забезпечення конкурентоспроможності випускника університету на ринку праці.
Згідно концепції розвитку напряму підготовки “Економічна кібернетика” визначаються наступними принципами:
- єдність теоретичної і практичної підготовки, навчальної, наукової і виховної роботи;
- гуманізація освітньої діяльності, національна спрямованість, органічне поєднання її з історією, культурою та здобутками України;
- гармонійне поєднання інтегрованості, варіативності та індивідуалізації змісту і форм навчання;
- демократизація освітньої діяльності, пріоритетність загальнолюдських цінностей;
- безперервність освіти, цілісність і наступність у навчанні та вихованні;
- відповідність вимогам Законів України; нормативним документів Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки та інших міністерств; державним стандартам та досвіду освітньої діяльності.